Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες για την κατασκευή της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Ο ένας από τους δύο μετροπόντικες έχει ήδη διανύσει τη μισή διαδρομή του ενώ και ο δεύτερος έχει ολοκληρώσει την κατασκευή σήραγγας 750 μέτρων.
Η «Αθηνά», ο υπερσύγχρονος μετροπόντικας, που ξεκίνησε από την Κατεχάκη με στόχο να κατασκευάσει σήραγγα 5 χιλιομέτρων μέχρι τον «Ευαγγελισμό», έχει ήδη φτάσει στα 2,5 χιλιόμετρα, διανύοντας, δηλαδή, το 50% της διαδρομής του.
Ειδικότερα, η «Αθηνά» έχει ήδη περάσει κάτω από τον σταθμό «Γουδή», έχει αφήσει πίσω της και τον σταθμό «Ζωγράφου»
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις μάλιστα σε λίγες ημέρες θα φτάσει στον τρίτο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Ιλίσια».
Με εξίσου γρήγορους ρυθμούς συνεχίζει την κατασκευή της σήραγγας και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη», η οποία το καλοκαίρι ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου και ακολουθώντας αντίθετη πορεία ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 750 μέτρων, περνώντας κάτω από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» και με κατεύθυνση τον δεύτερο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Γαλάτσι».
Στελέχη του ομίλου ΑΒΑΞ μάλιστα σημειώνουν ότι «εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,5 χλμ, θα είναι πραγματικότητα».
Το έργο υπολογίζεται να ολοκληρωθεί το 2030, οι συρμοί θα είναι «τετράδυμοι» (Alston Metropolis), ο μέσος όρος αναμονής στις αποβάθρες δεν θα ξεπερνά το 1,5 λεπτό και ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής Άλσος Βεΐκου – Γουδή θα είναι στα 17 λεπτά.
Το ēthos επιστρέφει στη Γλυφάδα: Το reopening που αλλάζει τους κανόνες της γαστρονομίας!
Νέα Επίσκεψη της Νέας Ακρόπολης στο Καταφύγιο Σωκράτης: Εθελοντισμός με Συνέπεια και Καρδιά
Μια τσάντα γεμάτη αγάπη: Το Molly.gr στο πλευρό του Κέντρου ΑμεΑ Ευθύμειο στην Κόρινθο
Όλn n Ελλάδα εivαι Σoκαpισμέvn: Aυτό έκαvε η γυvαiκα μόλις «πέταξε» την 4χροvn από το καροτσάκι στο Παλαιό Φάληρο